?

Log in

No account? Create an account
08S6Q! [entries|friends|calendar]
08S6Q

08S6Q
"6Q will BBQ you"

Icons



About Us

08S6Q is an awesome class.
Jialin; Zhong Han; Shi Jun; Naisheng; Jinyu; Adriel; Gu Zheng; Chunyun; Zihao; Choon Chuan; Jihao; Li Chan; Kai Tai; Kevin; Bena; Zhuo Yan; Peirong; Yen Ngee; Yi Lin; Yu Li; Vera; Yng Tyng; Hui Xian; Wilson; Shion Yee; Kaixin



Modify Journal


Update
Edit Info
Edit Friends
Edit Userpics
Edit Password
Modify Journal


The Layout

This layout was created at premade_ljs.

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

FAC DANCE [February 26, 2008 @ 10:45pm]

prancingsheep
HAHAHA OMG 6Q I THINK WE'RE DAMN ZAI LEH OUR ROW IS DAMN GOOD HAHA


WATCH AND BE MOVED 8D shout until damn nice 8D

I think Apollo got 2nd place for fac dance so that means we're probably still in the lead for facshield! XD
Comment

Fac dance tomorrow! [February 24, 2008 @ 5:45pm]

prancingsheep
6PM.
Bring the awesome yellow facshirt and a pair of jeans/dark coloured long pants! :D

...there's also a chem test tomorrow though =w=
Read (2) Comment

C1 H2 Chemistry Lecture Test 1 [February 18, 2008 @ 10:13pm]

richistar
[ mood | sick ]

C1 H2 Chemistry Lecture Test 1
25 Feb 2008
7.50 - 9am
Venue: AVT (the back four rows)

Topics tested:
1. Atoms, Molecules & Stoichiometry
2. Redox Reactions
3. Atomic Structure

Format:
30 marks (45 min)
Section A: 3 Structured Questions (15 marks)
Section B: 15 Multiple-choice questions (15 marks)

Please bring your own calculator and writing equipment. Foolscap paper and data booklets are not necessary.

- lichan

Comment

the 6q animal zoo xDD [February 18, 2008 @ 12:40am]

richistar
[ mood | crappy ]

haha 6q rocks. (x
a group of us apparently have nothing better to do and we decided to make a class zoo.
it is currently incomplete because we can't think of suitable animals. Dx
do give your suggestions and opinions if you have any.

contributed by yuli, shion yee, vera, jialin, yen ngee, kaixin and me
yuli - fish
jialin - pink dolphin
choon chuan - giraffe
yng tyng - bear bear
shi jun - raccoon
li chan - kangaroo
zhong han - black panther
jinyu - polar bear
gu zheng - koala
bena - penguin
hui xian - eagle
wilson - woodstock
adriel - cow
ji hao - dinosaur
vera - dog
zhuo yan - panda
yi lin - flammingo
chun yun - sloth
peirong - hamster
kaixin - rabbit

TO BE UPDATED
shion yee -
yen ngee -
naisheng -
kevin -
kai tai -
zihao -

so please provide your valuable opinions. rawr
- lichan

ps. fac dance comp is on the 25Feb Monday. The last fac dance session will be on 21Feb Thursday. Everyone please try to make it for that session. Do practise the dance and the steps in school or at home. If you need help, you can ask some of the class people to teach you. Kkay must be enthu.

ahh i want a class fac dance session where the whole class is present and we can help one another out with steps and details. if possible people should stay back on days that they are free to practise. 6q jiayou (x

Read (1) Comment

random pictures [February 17, 2008 @ 2:49pm]

iwantmyfood
 hello!
Read (1) Comment

regarding the class relay system [February 14, 2008 @ 9:59pm]

richistar
[ mood | impressed ]

THE CLASS RELAY SYSTEM
in case anyone forgets who they are supposed to pass the message to x)

Shi Jun/Shion Yee - Jialin, Adriel, Jihao, Zhuo Yan and Vera

Jialin - Zhong Han - (Shi Jun) - Naisheng - Jinyu - Shi Jun/Shion Yee

Adriel - Gu Zheng - Chunyun - Zihao - Choon Chuan - Shi Jun/Shion Yee

Jihao - Li Chan - Kai Tai - Kevin - Bena - Shi Jun/Shion Yee

Zhuo Yan - Peirong - Yen Ngee - Yi Lin - Yu Li - Shi Jun/Shion Yee

Vera - Yng Tyng - Hui Xian - Wilson - (Shion Yee) - Kaixin - Shi Jun/Shion Yee

note: "-" means to contact

haha xDD

-lichan

Read (1) Comment

happy valentine's day [February 14, 2008 @ 9:21pm]

richistar
[ mood | blah ]

HAPPY VDAY!

heyy people. xDD
i seriously wonder if anyone actually visits this livejournal regularly.
haha damn sad. Dx

anyway,
there is fac dance tomorrow at 4pm in the hall.
everyone please try your best to make it for this session.
those who do not know the whole dance should still come.
the dance ics will be doing some formation thing.
during the fac dance comp, 6q is right behind the dance ics right in the middle.
that's because it was randomly assigned our class is the most enthu YAY!

with regards to econs ilp stuff, (i don't know if the class is informed)
but we are supposed to pass her our presentation slides and stuff on 25FEB MONDAY.
we can either give her in a thumbdrive or cdrom
and i think she will transfer to her com or something like that

-lichan

Comment

happy cny xDD part two [February 11, 2008 @ 11:50pm]

richistar
[ mood | accomplished ]

heyyheyy
and this shall be the second post

the photos do not bite monstersCollapse )

- lichan

Read (4) Comment

happy cny xDD [February 11, 2008 @ 11:12pm]

richistar
[ mood | amused ]

heyy awesome people
mwahaha ahh sorry -uploads photos-
i shall spilt this into two posts
because they are quite big

Read (4) Comment

[February 09, 2008 @ 1:28pm]

verashaw
heyheyhey! why isnt anybody posting the new year pics up! I WANTTTTT hahahah
GRRRRRR
Comment

Baking Brownies! [February 05, 2008 @ 11:03pm]
08s6q_mod
Ooh. Alliteration HAHA. Anyhow! Today, Yuli, Kaixin and I baked brownies ahahaha~ PHOTOS! :D
Moar under the cut!Collapse )

~Shion
Read (1) Comment

HELLLLO~! [February 03, 2008 @ 11:42pm]

prancingsheep
[ mood | amused ]

YO 6Q (well the people who've joined so far!)

Jialin has alerted me that OUR STALL GOT APPROVE AND WE'RE SELLING BROWNIES AND WAFFLES!
BUT
OTHER CLASSES ARE TOO! NAMELY 6J, 6N
AND MY POINT IS
LET'S OWN THEM! 8D
Check the SMB for more details! HERE
And also checkout the math post HERE
(not because I want you all to download the things so badly -- she signed off with a cute emoticon HAHAHA SO CUTE XD)

MEANWHILE, since you all probably won't be reading this today -- 6 more minutes left to tomorrow -- and there's CT Session tomorrow, I'll just discuss stuff there instead, PLEASE SPREAD AND TELL OUR CLASS PEOPLE ABOUT THIS LJ COM 8D

Oh yeah, if any of you have photos of Zhonghan/Shijun/Wilson HAHAHA PRZ LEAVE A COMMENT.

~SHION
(yeah ok I'll admit I didn't really have much to post HAHA but I wanted to post!)

BTW EVERYONE SHOULD GO AND READ YAKITATE!! JAPAN because it is awesomely entertaining and funny (that I totally forgot to read my GP readings 8D;;; )

Read (1) Comment

[February 01, 2008 @ 12:35am]

verashaw
YAY BLOGGING YAY (:
i love blogging, yo! :D 

hahaha. i dont think i need to leave my name lah hor. my name's already bigbig on my lj userid

rahh, im damn noob please! so not used to posting in livejournal at all ( IM PRO-BLOGSPOT, MAN! )
i dont know where to click after i finish typing. do i click the " post to verashaw " button below? but but but, why will it post to verashaw? i want to post to 6q leh. aiya. i dont know. ill figure something out :D 

OHOHOH. HAHA OKAY! i know! i need to click post to " 08s6q" yay. im such a genius :D

anyway, HEY ALL.

DO COME FOR HUANGCHENG OKAY!
8th and 9th march!

shijun and naisheng ( the last time i checked ) going on 8th, 7.30.
so go with them lah okay! :D :D :D

yay. hahah




you know you know, i think we have really few pictures. 
GOTTA PHOTOWHORE MORE MAN, 6Q! :D
Read (1) Comment

Hum de dum. [January 31, 2008 @ 8:32pm]
08s6q_mod
[ mood | accomplished ]

After joining the community you'll be able to see a post that (I will post that next) contains the password/username for the class email (made to sign up for this LJ com, but I suppose you could send notes etc. there) and the LJ community (if you want to help tag/make another layout etc.) Members are free to post! :D

6Q people who are interested in the facdance! (most ?!) You might want to look here
It seems like they'll be posting slow demos of the fac dance too. 8D

Remember to bring materials for our classbench:

  • Rags/Towels/any fabric you like
  • Bubblewrap
  • Cotton wool
  • Red packets
Our progress seems to be (or more like, is) very slow xD People who can stay back on friday and monday to help decorate prz do.

~Shion
Comment

TEST [January 31, 2008 @ 7:26pm]
08s6q_mod
FIRST POST!

Hay guys this is Shion 8D Dudes from 08S6Q, please join~ Photos and more uh, private things will be members-only so please create an account~ All members can post so if you want to post anything to inform the class (bring money/etc.) you can do it here too! 8D

Seniors from 7B who want to join prz go ahead! 8D yay.
Comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]